Italien, Dolomitterne 2019 dag 8

Hjemturen

Vi bliver hentet med bus kl 11.00 ved hotellet, og indtil da står den egenlig bare på afslapning. Morgenmaden er idag kl 8.00 så vi kan sove længe.

Det tager ikke lang tid at pakke kufferten, da jeg jo aldrig pakker min kuffert ud. Så jeg bruger formiddagen på slappe af med et par komedia afsnit på telefonen, lidt nyheder op opdatering af min rejseblog.

Jeg sover hele vejen i bussen til lufthavnen, hvor de andre kan checke in med det samme, mens jeg må vente en ½ times tid, da jeg skal luve med Czech Airlines lidt senere end resten af gruppen.

Jeg får lidt mad, kage og kaffe i Venedig lufthavn, og går ellers lidt rundt i den lille lufthaven og venter på mit fly afgår. Jeg får sagt farvel til de andre (bortset fra Lars og Tina som jeg ikke møder).

Mit fly ender med at være 43 minutter forsinket – hvilket er lidt et problem da jeg kun har 45 minutter mellem dette og næste fly i Prag. Heldigvis er det næste fly også med Czech Airlines, så flyevet bliver udskydt (vi er mange der skal videre med det fly). Jeg lander derfor ca 1 time senere end planlagt i københavns lufthavn, hvor jeg hurtigt får min bagage, og tager til Københavns hovedbanegård for lidt aftensmad på MacDonalds inden det går hjemaf med tog og togbus.

Det har været 2 fantastiske uver ferie i Grækenland og Italien. Jeg nåede aldrig at blive træt i benene af at gå, men de sidste 2 dage har kroppen væeget godt brugt og mit generelle energi niveau er meget lavt – jeg føler mig konstant træt. Men det har været det hele værd. Jeg bruger nærmest al hvemturen i både lufthavne, tog- og busture på at lede efter fremtidige vandre ferier for næste års, udover den (eller forhåbentlig de) ture der er tilbage for senere i år.